luni, iulie 14, 2014

Ținte false

Ne-am bătut joc de viată
 ca și când am fi putut lua alta la mana  a doua,
deși doar ea nu poate fi surogat,
deși doar ea nu poate fi înlocuită cu o alta,
Am trăit de parca  ne-am fi născut
dintr-un strugure stors, căruia ii lipsește vlaga,
Vinul bun, mustul dulce și povestea sau saga,
Asa ca nu suntem buni decât de dureri de cap,
Ca o apa repede îmbătătoare,
De care nu poți scăpa din strânsoare,
Iar dacă nu ești atent, faci pereche
La fiecare inel cu un cercel din ureche,
Chiar dacă pe noi ne apucă prânzul,
Când vedem lângă iapă țopăind mânzul,
Iar vorba cealaltă, înaltă, necalpă,
Mă limpezește cu stări de neliniști,
Împărțite și ele la doi inși ce dau din barbă,
Aproape de casa unde tu insiști,
Deși mie mi se suie sângele în cap,
 de prea mult  măr cât  am mâncat,
Fiindcă nici mărul acela nu mai era din rai,
Ci cumva dinainte de era asta de chin și vai,
Aproape la fel de stors și el pentru cidru,
Cam cat reprezenta pentru noi infinitul....

Niciun comentariu:

EDRAH_Giurgiu PHASE I