sâmbătă, martie 03, 2012

Epopeea dintisorilor pierduti

Dintisorii mei erau foarte tociti si bunica nu a mai putut sa ii scoata cu ata. Asa ca am plecat la Stomatolog.Am foast foarte curajos, mai ales ca doctorul Iulian Stoenescu era foarte prietenos.
Dupa ce mi-a aratat cabinetul si m-a lasat sa vad cum arata eu i-am spus: -Parca este in Star Wars!
Medicul mi-a aratat cum functioneaza si ne-am imprietenit repede.
M-am simtit foarte relaxat si in scurt timp am ramas  fara doi incisivi, fara sa ma doara deloc si i-am spus doctorului, ca la  el in cabinet este clar ca durerea dispare. Ne-am despartit prieteni si i-am promis ca il voi mai vizita. O zi buna, doctore! M-a vizitat si Zana Maseluta intre timp si i-am spus ca esti prietenul ei bun.













































3 comentarii:

Luisa Nerut spunea...

Andrei, ce baiat curajos esti!!! Sincera sa fiu, mie mi-e cam teama sa merg la stomatolog, insa acum vazandu-ti chipul vesel si curajul de care ai dat dovada, pot spune ca voi merge si eu la nenea doctorul care ti-e prieten. Data viitoare, cand mai mergi la cabinet, te rog frumos sa pui o vorba buna si pentru mine.:) Sa stii ca Zana Maseluta este foarte fericita ca a primit cutiuta cu cei doi dintisori de la tine. Drept rasplata, iti vor creste la loc alti doi dintisori si mai frumosi!;)

magda spunea...

Μπράβο Αντρέα, είσαι ένας πραγματικός άντρας!!!
Κι εγώ δεν φοβάμαι τον οδοντίατρο!

Καλέ μου φίλε Ίονελ
Είναι θαυμάσιο αυτό που έκανες για τα παιδιά, αλλά και για τους μεγάλους!
Συγχώρεσε με που δεν έρχομαι τακτικά στο blog σου, απλώς δεν μπορώ να καταλάβω τα ποιήματα σου.
Ο μεταφραστής είναι χάλια.
Δεν ξέρω αν ο Αντρέας είναι γιός σου. Είναι πανέμορφος και δυνατός!
Στέλνω τους χαιρετισμούς και την αγάπη μου σε όλη την οικογένεια σου!
Με αγάπη από την Ελλάδα
Μάγδα

Chiru Alex spunea...

Cand eram de varsta ta nu era aparatura asa moderna, iar cand trebuia sa merg la dentist era mare necaz pe capul meu !!!

EDRAH_Giurgiu PHASE I