miercuri, decembrie 28, 2011

Uitarea cu turtă dulce




De mâine sigur am să îmbătrânesc
Şi am să-ţi uit mirosul pielii,
Cu vinul vechi,cleştar ceresc,
Îţi beau sărutul cotropirii cărnii.


De mâine sigur am să îmbătrânesc,
Căci ard şi acum în sânge îngeresc
Poveri de fructe   în serile prea-lungi.
Şi-ţi voi aduce turte dulci.


De mâine sigur am să îmbătrânesc
Şi am să-mi bat în cuie ţâţânile odăii,
De ispite leneşe să mă feresc,
Când scumpe tolăniri voi vinde ploii.


De mâine sigur am să îmbătrânesc,
Fiindcă tu pleci alint sfinţit în somnuri,
Plin de păcate o să înfloresc,
Din fum şi ceţuri ridicându-ţi domuri.


Scăpat aşa de soarta rătăcită,
Voi  împila prin zâmbete ursita,
Căci ameţit de învârtitul sorţii,
Mi-am prins în riduri însăşi harta morţii.
\

Un comentariu:

Unknown spunea...

great pics! thanks for your visit on my blog , also I like your blog, Now I am happy to be your follower , I hope you will want to follow me also on facebook
http://keepintouchwithfashion.blogspot.com/ have a good day... keep in touch ....

EDRAH_Giurgiu PHASE I