duminică, decembrie 11, 2011

Pictură cu Isis pe halbă


Risipesc reflexii prin iniţieri,
Fericirea asta-mi dă în gând tăceri,
Vinuri vechi  şi harpe-mi cântă-ntre pilaştrii
Cu timp dus de cheie,virtuoşi sihaştrii.

Ca agrafă în păr îmi pare moartea,
O  plimb  de adevăr, Isis luându-i partea,
Poate fi învinsă de dragoste prin porturi,
Când el însuşi Nilul o saltă cu prapuri.

Splendide lucrări, chei de bolţi, porticuri,
Unduit de şolduri, albe prototicuri,
Prind în piramide, arborez la Sfinx,
Clipa efemeră reclădind din Styx.

Am o împreunare de vorbe celeste,
În templul de halbe lăsate la birt,
Precum nenuntirea atrage neveste
Şi moaşa aceea m-admiră când mint.

Tocmai de aceea las moartea de-o parte
Şi-mi decapitez viaţa prin delicii,
Afară zăpada plânge sub  o carte,
Aruncată clar pentru artificii.

Risipesc reflexii prin iniţieri,
Beau otrăvi de zaţuri, ascultând tăceri,
Vinuri vechi le las să zacă sub harpe,
Am plecat prin lume să înviu un şarpe.




Un comentariu:

Irina M. spunea...

Mi-a placut acest post si poezia.

Si imi place si noul format al blogului, 'incarca' paginile mai repede, ceea ce invita vizitatorii sa lase mai multe mesaje.

Sper sa ma numar si eu printre aceasta categorie in curand, din nou.


Cu amicitie si ganduri bune, un pic inaintea Craciunului.

EDRAH_Giurgiu PHASE I