joi, decembrie 08, 2011

Fulgi de cer

Eu când colind în lume umblu
Cu cumpăna fixată lângă geană,
Din iris plâng cu verde bleu,
Lăsând arcada timpului să cearnă.

Negraţios, empiric şi oniric,
Peripatetic predispus la junghi,
Lăsând în tău aleanul meu cel liric
Cu astrul tău să facă unghi.

Dansez prin tăul meu extraterestru singur,
Din cărţi de curcubee abjurând citate
Şi te conjur atât de alb, de sigur,
Să-mpănoşăm memento împerecheate.

Apoi tâşnesc pe dulcea mea cometă,
Pe o superbă coadă cu oftat,
Când stai aşa, premeditat cochetă,
Lăsând pe jos un cer escamotat.

Culoarea ta e nuferiu vibrantă,
O deltă eu descânt, când tu desmierzi,
Cu zâmbetul hitit la mine-n barbă,
 Să nu mă umblu în vremi care le pierzi.

2 comentarii:

Erys spunea...

lectura poeziei mi-a dat increderea ca viata chiar arde...frumos!

Luisa Nerut spunea...

Citind... "Din iris plâng cu verde bleu/Lăsând arcada timpului să cearnă." Frumos tare!

EDRAH_Giurgiu PHASE I