sâmbătă, aprilie 23, 2011

Ne pregatim de Pasti

Mă pregatisem sa decorez masa de Paşti şi 
chiar atunci am primit  aceasta veste buna, cum ca volumul meu a ajuns si la Pitesti:  Când rătăcim pe căi umblate http://incertitudini2008.blogspot.com/


Tot căutând un sens în plus,

Gândiți-vă c-odată-i- Paște,

Pe care Domnul L-a adus...„Ionel Muscalu//

Trăim în cea mai frumoasă dintre lumile posibile, zicea, cu câteva secole în urmă , un învățat.

O lume în care cele mai multe dintre evenimentele cărora le suntem contemporani, din păcate, se învârt în jurul banilor și al unei goane teribile pentru a avea.
Cu orice preț...
Înghesuiala a devenit , cumva, organică, apostrofarea , insulta, degetul arătat pătimaș duc viață bună cu bășcălia, aroganța și vorba spusă de sus.
Cam asta tot văd.
Orice ar fi, diseară se cântă Prohodul, se împart flori din altar, semn că, încă, ni se acordă credit în bunătate .
Voiam să scriu altceva, să povestesc ce am înțeles eu , citindu-l pe Grid Modorcea , prin corespondență din New-York   http://ziarero.antena3.ro/1303332829-Prin_suferinta_spre_Inviere
În chiar clipa asta, s-a întâmplat ceva . Ceva atât de special, că nu pot să nu mă răsfăț- a sunat poștărița !
Îmi cer scuze de la cel care mi-a însorit dimineața că sunt o lăudăroasă, nu contează că se înnorase cerul, că burnița își începuse mersul !
Lumea este frumoasă!

Se scrie și se citește poezie adevărată!

În Ostatic la ferestrele vieții, Ionel Muscalu adună cuvintele care „se visează ziua și se dumiresc noaptea ...

Asta la om, asta la paseri!

Cuvintele nu-s de aur au de platină,

Cuvântul aur fiind atât de scurt,

Cât și apa , cât și cer și aer,

Iar cuvântul diamant fiinf șlefuit,

Ca de aer pasărea zburătoare,

Nu zburătăcitoare,

Ci cea coborâtoare din soare

În clepsidrele noastre a clipe

La timpul trecut,

Cuvintele obișnuite se duc,

Cele importante trecând,

Nu în viitor,

Ci prin ziceri și combinații

De alte și alte mâini generații!


O carte frumoasă, un buchet viu de gânduri, întrebări cu și fără răspuns, dezamăgiri, speranțe- Ostatic la ferestrele vieții

Darul tău mă onorează , Ionel Muscalu!

Un comentariu:

angi spunea...

Sarbatori fericite!
:)Dar din dar se face!

EDRAH_Giurgiu PHASE I