sâmbătă, februarie 26, 2011

Hibernalia

Oraşu-i alb ca un spital,
Stomacu-mi latră, ochii-mi plâng
Şi printre plopii tremurând,
Se vede-un cal.

La colţ ţiganca vinde ghiocei
Mai albi decât zăpada îngheţată,
I-aş lua cu mine să ţi-i fac cercei,
Pe toţi odată.

Dar ea îmi cere doi bănuţi în plus
Şi-mi lasă-n minte ultima întrebare,
Cu gându-acela, care mi l-ai spus
Din întâmplare.


Oraşul alb ar tăcea, dar e frig
Şi un vânt avan se lăfăie prin oase,
Un ciob de ochi mă uită într-un zid
De chiciuri groase.

Un cal se vede tremurându-mi plopii,
Ţiganca vinde ghiocei,
Îmi plâng la colţ de zid şi ochii
Ţi-i pun cercei

6 comentarii:

Ana Muela Sopeña spunea...

Hola, le invito a participar en mi blog OAZA DE CUVINTE http://www.oazadecuvinte.com

con un poema que saldrá publicado también traducido al español por el poeta, periodista y traductor Andrei Langa.

Si acepta la propuesta escríbame aquí:

Ana Muela Sopeña

anmuel52@hotmail.com

Saludos poéticos

Braulio Pereira spunea...

gracias por tu visita y comentarios

la vida es la mas bella poesia

existimos.. vivimos . sonreimos..


saludos y poesia !!

Karla spunea...

Un poem inghetat care-ti incalzeste sufletul....
Sunteti regele contrastelor:)

Metaxa spunea...

Imi plece iarna. Doar in poezie.

Anonim spunea...

Bună ziua, prietenul meu atât de îndepărtat în univers, vă mulţumesc foarte mult pentru oprirea de către blog-ul meu şi lăsaţi un comentariu! mulţumiri nu! ştiu cât de mult înseamnă ea pentru mine o îmbrăţişare mare, datorită
de luptă de tip

Unknown spunea...

@ Multumesc tuturor!

EDRAH_Giurgiu PHASE I