vineri, decembrie 10, 2010

La multi ani! Sanatate, noroc si sa-ti creasca fiul mare, destept , sanatos, ca frumos este!



DE PRIN VII…

Vorbind astăzi despre ieri, fulguind a primăveri,
Printre blestemate zboruri împăiate de prigorii,
Adun fapte prinse-n şoaptă lângă mâna mea cea dreaptă
Şi rup ceasuri ce scâncesc dulci secunde armenesc
La mijloc de nopţi bogate-n curcubee diamantate.
Taina visului armonic bând cucuta teutonic.
O port ca pe verighetă pusă pe deget cochetă.
Iluzoriu ca o glumă ce se leagănă-n picioare
Împletind cu fantezie rugăciuni întâmplătoare
Vând potire de Ostrov cu fineţuri de albastru
Şi mă legăn ca un cal din galop în trap buiastru.
Vorbind astăzi despre ieri, răsărit simţit de tauri
Potopesc podgorii dragi aruncând din frunte lauri,
Cu paharul de cleştar tot moşesc la berze sfinte,
Adunând de prin Cotnar poama dulce şi cuminte,
Ca să strâng în vine soare de Pietroasă-ntăritoare,
Iară vis aborigen prind dintr-un Jidvei peren,
Biciuit ca grâu-n raze Drăgăşaniul pus în vase,
Strânse-n vesela-mi figură.
Mă trăiesc doar cu căldură.

7 comentarii:

Anonim spunea...

MULTUMESC!!!!

INCERTITUDINI spunea...

Amețitor!!
Ca o cupă de arome!!!

”Şi rup ceasuri ce scâncesc dulci secunde armenesc
La mijloc de nopţi bogate-n curcubee diamantate.”

Anonim spunea...

Am inteles, asta e cam ce vrei sa bei.
Adica intai zici La multi ani! si pe urma ceri meniul de beuturi...

karina spunea...

Ce frumos blog ai facut!! Felicitari!

Daliana Pacuraru spunea...

....
"Mă trăiesc doar cu căldură."
Foarte frumos!
La multi, multi ani sarbatoritului!
Salutari si un weekend frumos!

Unknown spunea...

Ce bine ca sunteti alaturi de sarbatorit! Habar nu are cata lume ii ureaza de bine si merita!

Unknown spunea...

@Karina: bradul e Chanel, blogul e google, nu?!Totul e virtual, mai putin mintea noastra atat de empirica incat sa se pixeleze colorat si nu albastru...

EDRAH_Giurgiu PHASE I