joi, aprilie 01, 2010

RUGĂ I



Primeşte-mă, Doamne, în liniştea Ta,

Rămâi în inima şi arde-mi curajul,

Ridica-mă, Doamne, la cerul de nea,

Rămâi şi în gândul ce-mi umple obrazul!

Primeşte-mă, Doamne, în grădina Ta

Şi cuiele scoate-mi din trupul plăpând,

Iubeşte-mă, Doamne, să pot dispera,

Plângând clipa când nu Te-aud.

Primeşte-mă, Doamne, la inima Ta,

Chiar de vin dintr-o parte şi cam lăturiş

Prin portul luminii să pot iar spera,

Cămilă să trec lin, încet, nepieziş.

Primeşte-mă, Doamne, cu bune şi rele,

Cu vechea baladă şi vechiul meu vin,

Cântând ca un lotru vânat prin unghere,

Scuipat de alături de ritul străin.

2 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Daca , din cand in cand, vorbele ar prinde glas, forma si culoare..

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

EDRAH_Giurgiu PHASE I