marți, februarie 02, 2010

VIAŢA ROASA DE MISTERE

Aprinsă torţa freneziei, cascadă cade,

Agitând şi ploi, şi vânt, şi soare, şi pământ.

Să râzi atunci când furtuna te încearcă,

Dulăii vieţii latră a pustiu,

Prădat de hoţii care n-au nici soartă,

Nici ştiu ceva ce numai eu mai ştiu.

Să râzi atunci când Fortuna te-ncearcă,

Distins la zâmbet, ca toreador,

Să tot exclami vegheat de a ta soartă:

Ştiu să trăiesc în piept gladiator.

Să strângi în gesturi desluşiri de mâine

Pe care să le-ntorci în aur dus,

Chiar de greşeşti să dibăceşti cu taine

Valoarea ta, precum eşti predispus.

Tot cutezând, mai mult decât o vreme,

Ştii bine c-ai să noroceşti în zori

Păduri de sălcii, lunci întregi de semne,

Chiar îngerii adânc îndurători.

Semeţ n-ai fost şi nu te faci nici azi,

Fleacuri, făţărnicii, să nu le ţii,

Increderea în mâine să n-o lapezi

Când ai speranţa-n muncă şi o ştii!

3 comentarii:

EB spunea...

Iertată-mi fie îndrăzneala,
de-a cuteza spre a spera,
Când câinii latră, Caravana
tot mândră trece pe tarla.
Când m-am născut în zi de joi,
nu mă gândeam la viaţa asta;
Muncă-am primit cât pentru doi,
Fortuna, nu! Ci doar Năpasta.

shitmonkpat spunea...

“Aquila non capit muscas….” actaully originates from the greek legend where aquila, the godess of the ocean had a per capita income of 100$ and went to muscat to ask for money to leonidas and leonidas said “You come to take my money???? I will behead you” . Aquila asked in anger “Are you mad?

EB spunea...

Very good: "The authority or king, or law does not care about trivial things"

EDRAH_Giurgiu PHASE I