luni, februarie 01, 2010

DP Brasov-discutii la NATO

Am fost la Poiana Brasov la Delegatia Permanenta.
In afara delegatiei noastre vesele si incantate de faptul ca insusi seful ei, domnul primar Lucian Iliescu,  era cu noi, ceilalti pareau prea obositi.
 Poate de cele trei zile de sedinte, poate de partie, poate de noaptea dintre prima si a doua zi de sedinta, pe care noi am castigat-o dormind, poate de drumul lung.
 Dormit excelent in patul meu.
Ce m-a enervat a fost faptul ca absolut neintamplator agentii PDL Cantaragiu, Boiangiu, Pasat bantuiau prin hoteluri.

Apoi am aflat de la prietenii de la G News ca si ei au fost invitati la intalnirea nationala a PDL la aceeasi locatie.

Ciudat, credeam, dupa cum spunea Mihai Voicu, fost ministru pe relatia cu Parlamentul,ca doar domnul Valentin Iliescu a fost invitat de la Giurgiu, fiindca pe ceilalti nu ii stie nimeni, nici macar de la PDL, nici cum ii cheama sau ca ar fi fost periculosi la alegeri.
 Il voi atentiona curand.
Pe el si pe toti ceilalti despre cum lucreaza baietii astia de pe la Giurgiu.
 Cum actioneaza asupra celor care au alte ganduri sau reprezentari politice, cum i-au dat unui membru al BPJ al TNL Giurgiu 80.000.000. lei amenzi intr-o saptamana , fiindca e membru  PNL. Asta e una dintre nimicniciile lor obisnuite, de armonizare cu obisnuinta.

Asta fiindca domnul Voicu al nostru, nu al PSD nu a auzit de Cantaragiu si de Passat in Parlament, dar noi stim ce dracii au facut in judet. Parca … de Pasat a aflat ca lipseste extrem de mulllt si cam atat.

Deci eu m-am dus acolo si ma vad fata in fata cu Passat intinzandu-mi mana.

Tot la intalnire? Tot la intalnire!

Hai salut! Salut!

Uite acolo e si delegatia de la Giurgiu , uite-l si pe domnul senator Mustatea.

DA?

Da!

Ii vad pe unii dand mana cu deputatul Cantaragiu, trece pe langa mine evitandu-ma superb. Nu ma cunoaste. Ii sunt indifrent, iar eu nu il injur, ca sunt om de lume, tocmai salutam delegatia  PNL de la Dolj.

Hotelul Piatra Mare este plin. Ca de obicei in anexe are si la piscine popor satisfacut.
Noi trecem pe alaturi si urcam la al doilea etaj unde are loc la Sala NATO sedinta DP. Aflam ca un presedinte de organizatie, Morega de la Gorj nu a fost dat afara, unii se bucura, unii sunt off the record, de aici si sintagma ofticat dar nu pe banda. Domnul presedinte Iliescu aproape de capatul randului, langa el vicepresedintele Gavrila, Vicepresedintele Mustatea, Presedintele Preda, Presedintele Beianu, viceprimarul Clejan si eu.

Sedinta, votare, discursuri, discutii, salutari de la celelalte delegatii. Se voteaza excluderea primarului de la Calarasi si a vicepresedintelui CJ Mehedinti. Il salut pe presedintele PNL Mehedinti. Ne cunoastem de 3 ani si am incredere in judecata politica a domniei sale. Multi din jurul sau sunt tradatori. E pus intr-o situatie extrem de grea acolo.

Bucurie. Cea mai numeroasa delegatie care va fi desemnata de un BP pentru congresul extraordinar este a Giurgiului, 42 de reprezentanti, dupa ultimele 4 alegeri.
 Ies pe hol dupa , deputatul Boiangiu, ales intr-un colgiu din Giurgiu, desi iesise al treilea, urca linistit pe scara. Ma duc la Clio si il indemn sa ma duca repede acasa. Am ajuns bine. Desi la Brasov ningea slab, pe drum nu a fost ceata.
Fiul meu inca nu adormise, asa ca am mai avut inca o ocazie sa fiu fericit.
Sarutul de culcare. Inseamna ca iar suntem impreuna seara aceasta.

5 comentarii:

Anonim spunea...

.. Delgatiei noastre vesele si incantate ca insusi seful ei domnul Lucian Iliescu ''ooo,mirific ! cei de la Giurgiu-news au citit asta ?

Anonim spunea...

In afara delegatiei noastre vesele si incantate de faptul ca insusi seful ei, domnul primar Lucian Iliescu, era cu noi, ceilalti pareau prea obositi. Am retinut ideea, Gim Diaconescu !

Valer spunea...

Ionele, chiar am privit cu drag delegatia voastra, atat de unita, atat de puternica si, intr-adevar vesela. Sunteti tari, tari, tari!

Anonim spunea...

Deci v-ati combinat cu PDL-ul prin hoteluri?! Sau nu?

EB spunea...

Un melanj de partide la Poiana Brasov! Interesant cum toţi au ales acest loc, minunat de altfel, pentru dezbaterile privind interesele de grup partinic! Osanalele pentru Iliescu nu imi plac, deşi înţeleg, sau poate că nu.... Faptul că delegaţia a fost una veselă, adică vie, este de lăudat şi lesne de perceput dat fiind rezultatele obţinute de organizaţia de Giurgiu. Cred ca tineretul ar trebui să vină din spate, cu curaj, cu limpezime în gândire, cu caracter şi cu responsabilitate. Este momentul ca unii tineri să treacă la seniori. Nu crezi?
Cât despre sărutul de culcare...ăsta este cel mai frumos....

EDRAH_Giurgiu PHASE I