luni, noiembrie 02, 2009

Fotografii cu prieteni...

Am postat câteva fotografii cu personităţi din PNL. Cu toţi mă cunosc bine, cu unii sunt prieten. Cu actorul Mircea Diaconu am o relaţie de sinceră admiraţie din partea mea şi de o deschisă curtoazie din partea sa. Am lucrat împreună ori , mai concret, am scris în ziarul domniei sale din perioada D' ale Bucureştilor. Am dormit, aşteptând şpalturile câteva nopţi împreună în centrul vechi al Bucureştiului, la Capşa. În acea vreme eu eram doar student la Facultatea de Jurnalism, iar Mircea era un actor genial al României.
Alături  de doamna Diana Lupescu, minunata sa soţie, ne privea şi se purta cu noi toţi tinerii care roiam în jurul lor, cu o atât de firească prietenie şi colegialitate, încât, indiferent ce politică ar fi făcut, i-aş fi respectat la fel de mult. Mircea mi-a dăruit apoi mai multe cărţi scrise de domnia sa.
 Le am acasă şi sunt mândru că mi le-a dăruit lângă soba sa musceleană din centrul Bucureştilor.
Cu doamna ministru Câmpeanu am avut onoarea să lucrez atât cât ne-au permis vremurile, adică aproape doi ani, la început ca şi colegi, dumneaei fiind Preşedintele Casei Naţionale de Pensii, eu Preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă, apoi doamna fiind ministrul muncii, iar eu acelaşi. 
Cu Bogdan Olteanu mă cunosc încă de mult, de la activitatea de tineret...

Niciun comentariu:

EDRAH_Giurgiu PHASE I