luni, octombrie 12, 2009

Adi Stef despre sedinta TNL de la Giurgiu

Azi am participat la Giurgiu, la sedinta de Birou Permanent National unde cel mai important punct de pe ordinea de zi a fost evaluarea proiectului Echipa lui Crin.Cu toate ca pe ordinea de zi au mai fost cateva validari de Conferinte Judetene si propuneri de Birouri Interimare problematica legata de proiectul Echipa lui Crin a captat atentia colegilor mei fiind cea mai lunga dezbatere in BPN pe aceasta tema.Eu am mai fost la Giurgiu in primavara acestui an cand am participat la Conferinta Judeteana a tinerilor liberali giurgiuveni raspunzand invitatiei colegului meu Ionel Muscalu care este si actualul presedinte a TNL Giurgiu.Trebuie sa mentionez faptul ca filiala PNL Giurgiu este una din cele mai puternice organizatii, filiala care de fiecare data obtine un scor foarte bun in alegeri.De exemplu din totalul de 6 parlamentari PNL detine 4 mandate (2 senatori si 2 deputati).Pe langa parlamentarii liberalii din Giurgiu mai au si presedinte de Consiliu Judetean, vicepresedinte de Consiliu Judetean, primar al municipiu Giurgiu si viceprimar.Rezultatele politice inregistrate de aceasta filiala poate fi un demn exemplu de urmat si pentru celelalte organizatii PNL din tara daca ma gandesc la determinarea, daruirea si optimismul de care dau dovada membrii acestei filiale.

Niciun comentariu:

EDRAH_Giurgiu PHASE I